evainkansas.reismee.nl

Ouders op bezoek!

Hooii!

Het is weer tijd voor een nieuwe blog! Ik heb ondertussen weer aardig wat meegemaakt zoals gewoonlijk.. Laat ik beginnen bij de week dat mijn ouders kwamen. De woensdag dat ze aan zouden komen heb ik de hele dag hun vluchten gevolgd. Alles ging perfect tot op het laatste moment, ze gingen het die woensdagavond niet meer halen om in Wichita te komen. De volgende dag heb ik vrij van school genomen en kon ik ze eindelijk ophalen op het vliegveld. Dit was echt geweldig! Ik had ze toch stiekem best wel gemist en het was heel fijn om ze weer te zien. Samen zijn we dat weekend naar Kansas City geweest. Een superleuk weekend! We hebben er niet veel bijzonders gedaan, maar het was fijn om samen wat te kunnen doen hier.

Verder hebben ze hier in Harper een paar basketbalwedstrijden van mij kunnen zien. Ze waren er ook met Senior night. Dit is een avond waarop alle seniors die in een sport hebben meegedaan worden erkend en samen met hun ouders de gymzaal in lopen. Dit was heel speciaal sinds ik twee paar ouders bij me had die met me mee liepen. Die week zijn we ook met zijn allen naar een concert geweest. De band was Christelijke rock (the Newsboys). Ik kende ze niet en mijn ouders ook niet, maar Kimberly is een grote fan, dus ze had VIP-kaarten gekocht en hebben ze dan ook echt ontmoet. Ook ben ik samen met mijn ouders wezen shoppen en heb ik mijn moeder de leukste winkels kunnen laten zien. Samen met hen heb ik mijn promjurk gekocht, dat ik precies over een maand heb!

Het was heel goed om mijn ouders hier te hebben. Voor mijn gevoel konden ze het wel goed vinden met mijn hostouders. Ze hebben een goede indruk gekregen van mijn leven hier. Ze snappen nu waar ik al die tijd geweest ben en wat ik heb gedaan. Nadat mijn ouders naar huis zijn gegaan is het softbalseizoen begonnen. Ondertussen heb ik al drie weken training gehad en ik heb het er een stuk beter naar mijn zin dan met basketbal. Het is minder zwaar en vooral het team is leuker. Ook met deze sport is het lastig om alle regels door te krijgen en ze nemen alles heel serieus.

Verder ben ik redelijk actief geweest met Key Club. Dit is de club die veel vrijwilligerswerk doet. Op een zaterdagmorgen heb ik gezichten geschminkt van kleine kinderen. Dit was heel erg schattig en grappig om tedoen, ondanks dat ik weinig creatief talent heb. Afgelopen weekend zijn we met Key Club naar Wichita geweest. Daar was een soort conferentie van alle Key Clubs in Kansas. We hebben een paar workshops moeten volgen, maar verder was het vooral veel plezier en leuke dingen doen. De mensen hier waren zo aardig! Ik heb er heel veel nieuwe mensen ontmoet van andere scholen.

Ook mocht ik een paar zaterdagen terug met Chaparral Singers het Amerikaanse volkslied zingen voor de basketbal meidenfinale van de staat. Dit was bijzonder om mee te maken en voelde best speciaal. Die avond heb ik weer iets typisch Amerikaans gedaan: rollerskaten. Dit was lastiger dan ik had gedacht. Samen met vrienden uit Chaparral Singers hebben we dat hier in Harper gedaan. Weer een Amerikaanse ervaring die ik van mijn lijstje af kan strepen.

Ik heb nu Spring break. Lekker een weekje vrij van school. Om eerlijk te zijn wel heel erg fijn, want school begon behoorlijk saai teworden en vermoeiend. Deze week doe ik niet zo veel... vooral uitrusten en met Sydney spelen. Ik heb volgende week waarschijnlijk een trip naar Topeka (stad in Kansas) met FBLA en ik vertrek volgende week zaterdag voor een week naar Hawaii. Ik kan niet meer wachten om in het vliegtuig te stappen. Ik ga niet met mijn familie naar Hawaii, maar met exchange students. Het is een georganiseerde trip voor exchange students. Samen met Lianne die ik in New York heb ontmoet, hebben we dezelfde week geboekt. Zij komt uit Nederland en woont nu tijdens haar High School jaar in Ohio. Het wordt echt super om haar weer te zien aangezien we veel contact hebben gehad dit jaar. Mijn volgende blog hoop ik dus dat ik wat meer interessante verhalen heb over Hawaii! Tot snel :)

Reacties

Reacties

Karolien Hupkes

Leuk om te lezen Eva, hoorde al mooie verhalen van je ouders! Veel plezier in Hawaii. Geniet ervan!! Groeten uit Didam. Karolien,

Margriet

Wauw Eef hoe moet dat straks met jou hier in dat saaie Nederland ;). Volgens mij heb jij straks een jaar nodig om alle Amerikaanse indrukken te verwerken. Fijn dat paps en mams geweest zijn bij je.....die hebben ook genoten hoor....heb alle verhalen inmiddels van je moeder gehoord :). Geniet van alles wat je nog mee gaat maken meid!! Lieve groetjes Margriet xx

Mam

We hebben genoten bij je Eef! Nu kunnen we straks een beetje met je meepraten over alles wat je hebt meegemaakt. De tijd gaat nu snel, geniet er maar volop van. Dan heb je straks prachtige herinneringen om op terug te kijken! En dat zijn er heel wat. Dikke kus, mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!